24. září 2013

Y E S

Kratke, vystizne a velice frekventovane slovo. 

YES

Nechala  jsem se inspirovat svedskou grafickou designerkou Therese Sennerholt, ktera je znama svymi ojedinelymi citaty a frazemi v b&w po celem svete. V designovem prostredi snad neni nikoho, kdo by jeji jmeno neznal.

A prave jeji poster Yes Say Yes mi byl predlohou. 

V mem pojeti to jsou tri drevena pismena natrena nacerno a  prilepena tavici pistoli na canvas.
Pro vetsi umelecky dojem jsem pak natrela po cele delce i rohy canvasu, aby vypadal jakoby zaramovane.










A voilà muj novy prirustek z rady DIY je na svete.

Utery plne tvorivych napadu i vam. 


Marketa



6 komentářů:

  1. Marketka, nasla som tvoj blog a veru sa mi zapacil. Tiez milujem seversky styl a snazim sa ho nejako implementovat do nasho zivota.
    Vyrobila si peknu dekoraciu.
    Skoda, ze nemas na blogu moznost sledovat tvoj blog.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobry vecer, Janicka.
      Dekuji za milou navstevu, ktera me opravdu potesila.
      Zkusila jsem pridal moznost sledovat muj blog, tak uvidime, jestli to bude fungovat.
      Psalo mi uz vice blogerek, tak jsem se rozhodla s tim neco udelat, ikdyz zpoctku jsem kvuli google+ nadsena nebyla.

      Krasne sny.



      Vymazat
  2. Hei. Jeg liker så godt disse bildene dine. Koselig;O) Klem fra Ann Elin

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tusinde tak kære Ann Elin.
      Jeg er glad for det og tak for din besøgt.
      Kram
      Marketa

      Vymazat
  3. Já říkám YES!!! Výborný nápad, krásně to vypadá. A ten břečťánek, ááách...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sary, ja ted posledni dobou nejak ty brectany muzu. Jim staci opravdu jen voda a oni rostou a rostou. Po me predchozi zkusenosti s orchidei je vazne senzace a ja konecne dostavam pocit, ze ze me jednou ''kvetinarka'' proste bude. :)
      Moc Ti diky za mila slova a urcite zkus taky. :)

      Vymazat