20. září 2013

Earth, Water, Fire

Krasny a tuze ocekavany patek, mile bloggerky.

Zeme, voda a ohen. Take na vas tyto tri elementy tak pusobi? 
Ktery vic?

Ohen a jeho kouzlo v podobe zapalenych svicek nebo kvety ve vaze s vodou nebo snad kameny ci drevene a kovove dekorace?
Na me snad vsechny tri.

Miluju svicky jakychkoliv tvaru a velikosti a obzvlaste pak vecer, kdy zapalena svicka dodava pokoji tu urcitou utulnost, vrelost a pohodu. 

Zboznuju kvety ve vaze, ale cim jsem starsi, preferuji spis ve vaze jen jeden kvet, jeden stonek. Kvetinarky ze me asi moc velkou radost nemaji, ale ja si nemuzu pomoci.

A o sve vasni, dotykat se dreva a drevenych predmetu....to by bylo na knizku. 
Zvlaste ted na podzim mi ta hrejiva hneda barva dreva dodava energii. 

Obejmout strom, jen tak... Zamichat si caj drevenou lzickou nebo nechat plapolat svicku v drevenem svicinku. Hmmm

A k tomu mi preje letosni podzim a zima. Tato sezona je a bude ve znameni dreva. Drevene misky, svicny, lampy, ramecky, stolicky a dalsi dekorace v prirodnim odstinu dreva.

Nemuzu se dockat a urcite si z toho take neco domu poridim a doladim tak zbytek interieru.












Uz, aby to bylo.


Mejte krasny den a jeste krasnejsi vikend.


Marketa

4 komentáře:

  1. Markét ta mistička je opravdu překrásná, surové dřevo také můžu, stejně tak květy (taky kupuju po jednom:-)) a svíčky jsou pro mě nutností. A ještě vzduch!!! Ideálně čerstvý nebo voňavý, ze svíčky, aromalampy nebo difuzéru. Jo a já stromy objímám:-).

    Krásný víkend, fotkami jsem se pokochala, děkuji!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sarko, tak to mame hoooodne spolecneho :)
      Svicky jsou na podzim a v zime nutnosti a drevo je proste drevo.
      Ta vune a to, kdyz se ho clovek dotkne...tomu se nic nevyrovna.

      Jsem rada, ze jsi zavitala.
      Dobrou noc a krasne sny.

      Vymazat
  2. Markétko, jéé, já mám takovou radost, jak to u tebe mističce sluší ;-) Máš to všechno moc hezký.
    Hezký víkend!!!
    Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sarko, dekuji moc.
      No, snazim se, aby ji u me bylo moc a moc hezky.
      Dobrou
      M

      Vymazat