26. září 2013

New posters and minigiveaway

Krasny ctvrtek mile bloggerky. 

Tento tyden se nese ve znameni zmen u nas doma. Neni snad dne, kdy bych nekde neco nezmenila, neco nevytvorila nebo nedostala napad na dalsi tvoreni. 

Mam pocit, ze muj muz se uz boji prijit z prace domu, protoze nevi, jestli aspon neco z rana, kdy odchazel do prace, bude porad na svem miste. To nevim ani ja...

Dnes to byla zmena na policce. Jen par obrazku.

 Taky mate pocit, ze jednim obrazkem, plakatem ci maluvkou se pokoj okamzite zmeni? Pisi zamerne okamzite, protoze to hned navazuje reakci, kdy nutne musite zmenit i zbytek. Tu polstar, tam vazu.

Pri psani tohoto prispevku se uprimne smeju a tipuju, kolik z vas  ma stejnou ''uchylku''.










Na poslednim fotografii je muj vcerejsi vytvor. Sice to melo byt neco uplne jineho, ale tri vysoce umelecke a  rozmazane kanky na me zapusobily tak silne, ze jsem je musela nakonec zaramovat.

V hlave se mi rodi dalsi napad a abych na nej nezapomnela, slouzi mi  na zapsani novy a stylovy sesit. V kombinaci s mym oblibenym perem TineK je radost si zapisovat.


Mini giveaway


Kdyby  z vas, mile blogerky, byla nektera narozena v roce 1973 nebo znate nekoho, kdo je narozen v tomto roce  nebo snad by jste chtely vlastnit takovy krasny cerny sesit od Søstrene Grene vy sama, tak staci napsat do komentaru vas email a ja vam take jeden poslu.

 Pro radost vasi nebo vasim blizkym.

V pripade vice zajemkyn probehne losovani.

Minigiveaway konci v nedeli 29. 9.2013.


Krasny ctvrtek vam vsem.


Marketa

7 komentářů:

  1. I see you also like posters, numbers, words...hi hi..It`s very hot at the moment, and i love it..I will go shopping for a new frame now, to my new posters from Bloomingvill.;O) Have a nice day!!! Klem fra Ann Elin

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hi Ann Elin, u r totally right! It's so fashion at the moment and I do really like that!
      Kram
      Marketa

      Vymazat
  2. Ja sa hlásim, ja sa hlásim....rok narodenia síce nezodpovedá, ale taká krásny zošit by sa mi hodil- rada si zapisujem inšpirácie a niekedy si aj vlepujem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evicko, to by bylo pekne.
      Drzim palce at se usmeje stesti.

      Vymazat
  3. Ako vidim.... Tiez ikea pozitiv, co? Ten zosit musi byt uzasny uz iba pre to, ze je cierny. Ale myslim, ze postovne na slovensko by bolo od vas trochu privelke....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janicko, pozitiv je skvela vec :) a toooolik se na nej vejde. Postovne si myslim nebude zas as tak velke, ale uvidim, az budu posilat vitezi all inclusive :)

      Vymazat
    2. Milá Markétko,musela bych se o rok postaršit :-D Takže těsně vedle. Ale i tak by se mi sešit líbil. Tak zkouším štěstí :-)
      Šárka
      Sarka.Rouskova@seznam.cz

      Vymazat