1. srpna 2013

Scent of lilac

Prijemne odpoledne vam vsem!

Dnes rano u nas bylo uzasne. Chladivy vetrik, svezi vzduch, mraky pluly po obloze...to jen trosku skadleni pro ty, ktery zazivaji dalsi umorna vedra. 

Rano bylo skoro jako kazde jine, ale my jsme si jej zpestrily vyletem na ovocny a zeleninovy trh, kde jsme nakoupily ruzne zdrave dobroty. Mnam.

Jely jsme na kole a cestou zpet jsme mijely jednu pani, ktera uzasne vonela po sericich. Az se mi z toho zatocila hlava. Ach, jak ja miluju seriky...

Nemohla jsem nejak tu vuni vypustit z hlavy, tak jsem si doma zapalila serikovou svicku a uvarila caj - opravdu tady dnes mame pod mrakem, takze zadny letni festival jen v bikinach opravdu nehrozi :) a zavzpominala na dny, kdy jsem mela serik ve vaze skoro porad.

O par serikovych fotek se s vami rada podelim. 


Serikove mameni u nas doma



 A jaka vune je ta vase?

Pozitivne naladeny ctvrtek a at se vam dnesek opravdu vydari!



1 komentář:

  1. Markétko, líbí se mi ty obrázky motýlů. Mám připravené podobné do ložnice. Jeden s motýlem a druhý s vážkou (IKEA ;-)) Ale přijdou na zeď až dojde řada s malováním i na ložnici ;-) Takže někdy na podzim.

    OdpovědětVymazat