3. srpna 2013

Love Bruschetta

jak ja ji miluji!

Krasnou sobotu vam vsem, mile blogerky.

Dnes to bude trosku o jidle. Dobre jidlo, to ja moc rada a kdyz ke vsemu vari jeste muj manzel, to snad nemuze byt ani nic hezciho. Odpoledne i vecer varil prave on.

Sobotni odpoledne jsme si zpestrili bruschettou. Vynikajici chut dozralych rajcat s omamnou vuni bazalky, italsky chleb s trochou cesneku a hostina mohla zacit. 

Bazalka byla tentokrat velice aromaticka, tudiz samotnou bruschettu jsme si opravdu vychutnali. 

Bohuzel se mi akorat nabijela baterie, tak jsem nestihla tu krasu vyfotit, ale co se tyce fotek bazalky ... tam jsem byla rychlejsi.









Jake pochutiny pripravujete z bazalky vy? Rada se necham inspirovat ...

At je zbytek dne podle vasich predstav!

Vase Marketa

4 komentáře:

  1. Jednou jsem někde četla, že když má muž pěkné auto, tak je to fajn. Ale když umí vařit, tak je to opravdu sexy :-D No, něco na tom asi bude... Můj muž umí uvařit max. čaj a to ještě v sebeobraně ;-) Ale i tak ho mám rada.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) hezky napsano. Tak hlavne, ze ho mate rada... navic caj se kolikrat taky hodi, hlavne v zime, kdyz ho jen pozadate a nemusite vstavat od dobre knizky :)
      Muj muz tedy vari naprosto cokoliv. Pred tydnem delal i marmelady...upece i chleba, takze ja si vlastne nemuzu na nic stezovat. Ikdyz o vareni to samozrejme neni..je to jen takove plus.. nekdy ovsem velke :)
      Pohodove pondeli, Sarko.

      Vymazat