13. srpna 2013

New Ikea catalog

...hip hip hurray!

A ja se sama znovu a znovu ujistuji, jak malo staci ke stesti. 

Dorazil necekan, nezvan.. o to milejsi bylo nase shledani. Kdybych v naruci nedrzela malou, tak s nim vybehnu po schodech jako za mlada, rozrazim dvere, vezmu tabulku cokolady, uvelebim se na gauci a budu snit a jen snit. :)

Tak jsem, po narocne vyjizdce na kole, byla rada, ze se vubec nejak dostanu po tech schodech nahoru. Nejdriv vyslect malou, pak me, pak ji zase oblect, nachystat obed, uklidit milion hracek...katalog stale lezi ladem na mikrovlnce... pak opet vse uklidit po obede. Ohrat mlicko, popusinkovat, pockat az usne a pak... muj vytouzeny okamzik s Ikea katalogem muze zacit. 

Me prvni dojmy jsou velice pozitivni. Pro nadchazejici rok 2014 budou opravdovym trendem barvy .. a ze to jimy jen a jen hyri. Od krasne syte zlute, zelene, staroruzove az k tmavsim tonum sede a hnede. 
Pokud tedy jste milovnici techto barev, urcite si z Ikei neco vyberete. Muze, deti a ostatni pribuzenstvo, ktere nema pochopeni pro tento ojedinely druh zabavy .. jakym nakupovani v Ikei bezesporu je.. radim jedine - nechat je doma.

Moje, mila Ikeicko...tes se na me, holka tes... o vikendu te navstivim.

















Prijemne nakupovani a nezapomente si dat ten uzasny ikeacky hot dog, bez nej by nebylo nakupovani uplne :)

 Vesele utery, moje mile!

Marketa

3 komentáře:

  1. :-D Co člověku neudělá radost, že? Taky jsem měla ráda ty chvíle po obědě, kdy dítě usnulo a měla jsem chvilku jen sama pro sebe.... Ale to už jsem dlouho nezažila, mám děti už větší ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Markétko, taky už ho netrpělivě vyhlížím ..... Marki
    PS: Máš krásný blog a krásné bydlení .... s dovolením si tě ukládám mezi své "oblíbené" a už se moc těším na další návštěvu u tebe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, tak hlavne nezapomen pak dat nozky hore a pekne si v nem zalistovat :)
      Urcite, budu jen a jen rada!!! A dekuji mnohokrat, kazde mile slovicko potesi :). Moc zdravim Marketko!

      Vymazat