11. října 2013

Light and lights

Kdyz to neni plapolajici svicka, tak kouzelnou naladu do nasi loznice vnasi happy lights

Male, bavlnene kulicky, ktere vdechnou pokoji neuveritelnou utulnost. Prave proto jsou u nas velkym hitem kazdy den od 17.00.

A ja chodim nekolikrat jen tak kolem a kocham se ve dverich.

Ma dcera se taky kocha, ale lampickou nad posteli, kterou velice svedomite zapina a vypina den co den, vecer co vecer.







 





Patek plny pohody a svetylek k tomu preje


Marketa

8 komentářů:

  1. Markétko, krása jako vždy. Super, luxus!!!!
    Hezký víkend
    Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sarinko moje,
      mockrat Ti dekuji. Ja se vzdy u Tvych slov tak tetelim.... :)

      Velke diky a doufam, ze se mas krasne.

      P.S: strecha je z medi, ale vic do emailu :)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Jani, ja kazdym dnem vic a vic :)
      Jsou proste uzasna.

      Vymazat
  3. Markétko, krásné světýlka .... moc se mi líbí .... letos bych je chtěla dát mým klukům pod stromeček .... jako noční světýlka do pokojíčku .... můj mladší syn má hrůzu ze tmy .... tak snad mu to pomůže ...... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, tak to bude urcity dobry napad. Maji je v ruznych barvach a treba takove sede v kombinaci s modrou nebo zelenou budou i tlumenejsi a nebudou ho rusit pri spani.
      Diky za navstevu

      Krasne pondeli Marketko.

      Vymazat
  4. Cotton balls are beautiful and create incredible atmosphere:))
    dobrou noc Marketa:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) ooo, thats so nice of you and thanks for visiting my blog. I do must agree, the cotton lights are just so amazingly cozy and I do really love them.

      All the best and see you on ur blog.

      Vymazat